Kvällsmys


Av någon konstig anledning missade vi Beck - Den Japanska Schungamålningen (stavning?) idag. Datorn har nu fullt upp med att få ner den. Ska se till att Per kommer till soffan istället för att sitta vid daton så jag kan lägga mig i hans knä och förhoppningsvis lyckas övertala honom om hur underbart det skulle vara om han kliade mig i håret samt ryggen. Hur tror ni det går?

PS. Glöm inte att lämna en kommentar innan ni klickar er vidare så jag kan kolla in era bloggar. Behöver något nytt att läsa efter att jag har markerat alla inlägg som lästa på bloggkoll. DS.


Postat av: Per Sjölin

Haha! Ja vi får väl se hur det går med din plan.



Nu ska jag iaf lämna datorn, koppla in bärbara till TV:n och sedan ser vi film.



Älskar dig!

2009-03-02 @ 00:19:55
URL: http://www.faps.se
Postat av: Magnus

Varför känndes de som om du va en hund? ;P

2009-03-02 @ 11:01:50
Postat av: nils lundmark

Riktigt skaplig porrfilm

2009-03-10 @ 21:15:49
URL: http://realnilt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback