Sugen på shopping i Småstaden?


Ohno, mamma ringde precis upp mig och kom på att hon lovat att möta upp ett par vänner på torsdag efter jobbet. :-/ Ska höra mig omkring och se om någon annan vill följa mig dit. Väl där ska jag i alla fall säga hej till Petra, år och dagar sedan jag träffade den bruttan. Gillar inte riktigt när vännerna flyttar, blir lixom.. Tomt. Speciellt efter att hon flyttat, där vi spenderat så mycket tid. Nu bor någon annan i hennes lägenhet, känns.. Konstigt. Antar att vi håller på att bli vuxna. Skrämmande ord det där.

Hur som, hoppas någon vill följa med. Ska höra mig för redan nu.


Maria Westerlund: Om du läser detta. Ring mig ♥

Postat av: Petra

Ja jag kan då göra dig sällskap om inte annat :)

2009-04-01 @ 11:27:05
URL: http://peajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback