Scrambled eggs och mjölk


Nu är jag hemma igen. Mötet tog bara några minuter och var rätt meningslöst. Men precis som jag trott är jag nu pigg och alert, skönt som tusan. Vi bokade också en tid för nästa möte, och även då valde jag morgontiden 09:00. Det är så otroligt härligt att stiga upp tidigt när man har något att gå upp till och spciellt nu när solen börjar vara framme. Har man ingen anledning att stiga upp är det lätt hänt att man bara lägger om sig och somnar om efter att väckarn ringt.

Per är på Konsum för att handla mjölk och när han kommer hem ska vi äta scrambled eggs och dricka mjölk. Så oerhört gott, speciellt nu när det var så länge sedan sist.

Postat av: miahmariah

Vad gott!! Och vilken fin ny design du har gjort. Ha en skön onsdag.

kram

2009-03-25 @ 10:21:54
Postat av: Denise

Ja precis, men din design är riktigt fin :)

Åh vad mysigt, jag går på nån jäkla frukt och grönsaksdiet så det blir inga våfflor för mig :(

2009-03-25 @ 11:55:56
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

fin blogg :D

2009-03-25 @ 15:07:49
Postat av: miahmariah

Ja visst är det gott. Blir nog iallafall 2 st våfflor. hihi

2009-03-25 @ 15:28:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback