Sammanfattning av Pers födelsedag


Nu så, nu har alla som skulle komma varit här (utom Mona som blev dålig i magen) och även farit hem. Vi har fikat, pratat, skrattat och myst med katterna. Werner är verkligen en märklig katt, sjukligt social och kelsjuk samt väldigt pratsam som "svarar" om man ropar på honom. Våran älskade Werner ♥ Nåt annat som är kul är att folk verkligen lägger märke till hur Wella förändrats. Hon kommer, numera, fram och stryker sig mot benen och stannar och myser hos människor som håller i henne och har även börjat kurra. Massa kul!

Vad har Per fått idag då? Jo:
  • En hårdisk till datorn.
  • En superbra rakhyvel samt rakblad.
  • En skurhink med mopp och rengöringsmedel.
  • Pengar.
  • Tulpaner (som förövrigt är jättegiftigt för katter).
  • En biobiljett.
  • Massa sockar.
Och dom som varit här är: Hans pappa med flickvän, hans mamma med sambo, hans mosters sambo med barn (Pers kusiner), min mamma och pappa med Ellen, Magnus och Rebecca.

Många som ville gratta gammgubben :,D
Tog dock inte en enda bild, glömde helt och hållet bort det. Boring!

Ännu en gång: Grattis älskling!
(Gud vad jag hatar min polisong på denna bild. Och nej, jag vet inte hur polisong stavas. Och nej, jag orkar inte kolla upp det)

Nu ska vi fortsätta vänta på att Beck börjar om, hatar verkligen denna långa reklam. Buhu, med stora bokstäver.

Postat av: Per Sjölin

Ja det blev en bra födelsedag. Tack gumman! :) Det gick bra att diska också men det var lite disk. ;D



Puss!

2009-03-15 @ 22:39:16
Postat av: miahmariah

Det låter som en härlig födelsedag. Kul att du svarade på frågan. Jag ska skriva min egna åsikt lite senare. Ha en forsatt trevlig dag.

kram

2009-03-16 @ 12:58:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback