pepp, Pepp, P-E-P-P!


Har precis kommit ur dushen och Per har precis kommit hem efter att ha varit hos tandläkaren och på Solbacken. Peppar för ikväll, lite vänner kommer över och vi ska ha massa trevligt och lite alkohol kommer förtäras! Hoppas Mia och Maria kommer också, var så länge sedan jag träffade Maria och jag trivs så bra i deras sällskap! :-)

Nu ska jag fortsätta göra mig klar (ja, redan) haha! Jag kan verkligen inte vänta då jag ser fram emot något. Så nu ska jag ta tag i sminket och kläderna. Måste också komma ihåg att be Per köpa nya nylonstrumpor åt mig då han far och handlar senare. Egentligen är det grymt onödigt inköp, i alla fall för mig, de går jämt sönder. Det slår aldig fel alltså! Jag kan inte förstå hur, men maskerna går upp, de spricker, det blir fläckar.. Alltid något. Men det är så fint, och dessutom mycket varmare än att vara helt barbent. Hur som haver måste jag ha nya idag. Hoppas ni får en trevlig fredag!

Edit: Fick just ett sms av Maria, DOM KOMMER! :-D Nu måste jag verkligen agera. Pepp, pepp, pepp.

Mia och Maria ↑


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback