Mums-middag


Mätt och belåten. Gick på Konsum tidigare efter att Per berättat att de hade nedsatt pris på rostbiff, det får man ju inte missa. Såna chanser kommer sällan. Köpte också med mig potatissallad och en gurka.
Supergott ♥



Håller på att tanka hem Freedom Writers, tänkte kika på lite filmer även ikväll. Bör också ta hand om disken, men först måste rostbiff-koman få lägga sig. Eller, jag kanske diskar imorgon. Är proppmätt. Maha. Jobbig känsla. Vilket i-landsproblem! Totally. Ger tusan i att skriva mera nu, inte en själ som vill läsa detta. Ringer Maria istället. Snart kommer ett inlägg proppat med filmtips, välkomna tillbaka då istället.

Postat av: miahmariah

Vad gott med rostbiff. Här så blir det spaghetti och köttfärssås. Hoppas att dagen har varit bra.

kram

2009-03-26 @ 19:03:08
Postat av: PEEETRAAAAAAAAA o tanden

äru på med fest imorgon? ;)

2009-03-26 @ 19:04:50
Postat av: Maria

Hörrdu! Jag vill faktiskt läsa detta! FYI (for your information) så gillar jag din blogg - och har nu tipsat om den i min. Mahah!

2009-03-26 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback