Jag vägrar disken


Eftersom att ni vägrar att ge mig filmtips, så vägrar jag att ta hand om disken. Inte för att ni förlorar så mycket på den dealen, men ändå. Bara för att rätt ska vara rätt, jag gillar rättvisa. Vägrar ni så vägrar jag. Haha!

Funderar istället på om jag ska våga ringa Maria. Klockan är ju trots allt 22:18 och hon har skola imorgon. Jag ger det ett försök. Jag ger det två signaler, svarar hon inte då så lägger jag på, så får hon sussa vidare.



Postat av: Maria

hahaha, du skulle vägrat även om du hade fått massor med filmtips ;) jag känner dig :D



godnatt tinis! me love you! :)

2009-03-19 @ 22:36:07
Postat av: Annelie

Brudens bäste man :)

2009-03-19 @ 23:04:43
Postat av: Bea

Fin blogg du har

2009-03-19 @ 23:40:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback