Jag blir tokig!


Idag MÅSTE det bli städat här hemma. Jag otrivs så fruktansvärt då det är såhär äckligt stökigt. Hela lägenheten ser ut som 7 svåra år, minst. Disk i förbannelse. Massa katthår, smulor och damm på golvet. Grejer och kläder ÖVETALLT. Tog kort på disken igår, Maria ville se om det var så hemskt som jag förklarade. Dessa bilder har endast Maria tillgång till, kommer inte lägga ut dem här på bloggen. Det är verkligen way to much, ni skulle tro att jag var helt störd som ens kunde leva i detta. På riktigt. Fast iofs så kan jag inte leva i detta. Något måste hända, och det måste hända NU!

Vi hörs igen då det är strålandes här hemma. Tar kanske före och efterbilder, om jag vågar.



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback