Irriterande kommentar


Nu är jag hemma igen, och har varit det ett tag. Har hunnit äta och läsa en hel del bloggar, dessutom har jag snackat med Maria i telefon ett bra tag. Jag älskar verkligen att prata i telefon, om det är någon jag tycker om att prata med förståss. Och eftersom jag gillar att prata med Maria så passade det mig perfekt. Det är himla bra, att trots vi inte kan ses så ofta pgs avståndet, kan vi hålla god kontakt med varandra. För att snacka över MSN eller liknande är inte alls lika givande.

Och en grej till, nu när jag loggade in så kollade jag kommentarerna. Såg då att jag fått en kommentar som lyder: "Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via BLOGLOVIN? isåfall lägg till mig och skriv när ni har gjort det så lägger jag till er direkt! :)"  Vad är detta? Jag trodde att Bloglovin var ett ställe man lägger in sina egna favoritbloggar på så man på ett smidigt och enkelt sätt kan se när de uppdateras. Inte att man ska fiska premunanter, som inte egentligen vill läsa just min blogg utan för att öka antalet om premurerar. Jag har nu 28 premunanter på min blogg, och det är människor som själva valt att lägga till mig där utan att jag bett om det. Och det är precis så jag vill ha det!

Så till er som tänkt ställa mig denna fråga: Låt bli.


PS. För att "skydda" personen som skrev denna kommentar till mig har jag valt att inte acceptera den.

Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja verkligen,han va gårdagens restard alla gånger! ha ha



Haft en bra dag?

2009-03-17 @ 18:39:49
Postat av: Maria

Måste ringa dig, snarast! Ska bara avsluta lite saker först ^^ Men vänta dig ett samtal iaf.

2009-03-17 @ 19:26:59
Postat av: miahmariah

Jag prenumererar på din blogg. Men bara för att jag själv har valt det. Och inte för att jag vill att du ska följa min också.



Visst jag har gått med på att göra en sån deal med ganska många. Men sen när jag har upptäckt att de ändå inte läser min blogg så har jag tagit bort dem från bloglovin. Finns ingen anledning att ha prenumeranter som inte läser bloggen.

2009-03-17 @ 20:31:47
Postat av: Per Sjölin

Haha! Way to go! Illo-Tina! ;)



Pusse

2009-03-17 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback