Ibland känns allting bara grått för mig också


Nu har jag stökat undan, diskat och dammsugit. Per står och putsar fläskfileén. Idag blir det fläskfilégryta och ris. Gud vad jag längtar! Det är himmelskt gott. Idag kör vi med fläskfilé, matlagningsgrädde, hela championer, röd paprika och lök. Vi kryddar såklart sedan efter smak. Nu kurras det i magen.

Föresten så läste jag precis det här (<-- länk) inlägget hos Blondinbella. Jag vill också ha alldeles för mycket pengar och fara på impulsiva resor.. Bara sådär lixom. What a life, helt underbart.. Hursom så kommer förhoppningsvis fläskfilégrytan smaka bättre än deras American Pancakes. Haha!

Valet är inte svårt. I alla fall inte för mig.

Ska gå och hjälpa till nu. Smakligmåltid på oss!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback