Hur fan tänker människorna?


Godkväll! Har kikat på Marley And Me ikväll, oerhört fin film. Grät som ett barn (nästan) på slutet. Så oerhört sorligt.. Detta var en sånhär alla-måste-se-oavsett-om-ni-vill-eller-inte film. Få människor lär ångra att dom gjorde det, och kan nästan garantera att ingen hundägare skulle gå under ångra-kategorin. Nu håller jag på att få hem Picture This, tvivlar på att den kommer vara lika bra som den förstnämnda, men är inte en på snudd till trött så det blir nog i alla fall ett finfint tidsfördriv.

Något annat jag såg ikväll var Sanningens Ögonblick, och varje gång jag ser detta undrar jag hur fan människorna som ställer upp och medverkar egentligen fungerar. Trots att jag inte har ens i närheten så mörka hemligheter som alla de som sitter i den stolen har, så skulle jag aldrig någonsin, för oavsett hur mycket pengar, medverka. Aldrig alltså. Jag blir hellre hemlös och sedan svälter ihjäl innan jag ens skulle tänka tanken på sätta mig i samma stol som dem för att få in lite stålar. Någon måtta får det vara, och lite värdighet bör även de vilja behålla. Men nej, tydligen inte. Snackade med mamma som ringde mitt i programmet för att säga att hon idag såg det för första gången och var helt förskräckt. Hujedamig.

Våga vägra skämma ut er för ett par tusenlappar.


Aja, back to slösurfandet. Godnatt på er!

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack för det : )

2009-03-30 @ 02:09:24
URL: http://lindablom.se
Postat av: Jenilita in vegas

Hejsan j vill gärna se den filmen har läst i flera bloggar om den! Ja håller med dej om sanningensögonblick, Jag har nog en del grymt sjuka saker att berätta o jag skämms inte men hade aldrig skämt ut mej i tv för några tusen, inte för att ja e rädd att göra bort mej utan för min familjs skull det e pinsamt en del saker delar man inte med sej av.. Kram

2009-03-30 @ 07:39:12
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Anna

Det roliga är att dom som ställer upp har oftast sjuka hemligehter!

2009-03-30 @ 15:28:08
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Håller fullständigt med dig, hur kan folk göra något såndat för pengar. Inte bara skämma ut sig själv men sina nära och kära!

Äckligt...

2009-03-30 @ 16:15:47
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: mitsukai

Gud du satte mina tankar i ord!

Det är så många program där det bara år ut på att bli utskämd och förnedrad. Hur kan andra finna detta roligt!?



Eller han jerry springer (?) hans show är ju bara ett stort skämt!

=(

2009-04-01 @ 00:13:40
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback