Helt underbart kul kväll


Nu har Hasse farit hem (han sov här inatt), innan han for hem åt vi på Tre Kronor tillsammans. Igår då? Jag hade skitkul, precis som jag hoppats på. Vi där dansade, sjöng och skrattade vi hur mycket som helst. Såhär lyckade kvällar kommer sällan, och gårdagen kommer jag leva länge på. Tack allihopa för igår ♥ Kommer föra över bilderna senare, är jättetrött så jag orkar bara inte göra det nu.

När Hasse skulle hem följde Per honom ner till stan. Hasse skulle försöka byta byxorna han köpt igår på rea, de visade sig vara för små då han inte provade dem innan han köpte. Tyvärr så var något byte inte aktuellt, gick inte heller lämna tillbaka dem. Hoppas det finns någon som vill köpa dem av honom då istället, verkligen inte kul då man handlar kläder som sedan visar sig att man inte kan ha. Menmen. Är huvudet dumt får börsen lida. Efter det tog han bussen hem och Per fortsatte till Stadsbiblioteket. Han ska hyra en bok åt sig själv och två till mig, "En Shopaholics Bekännelser" 1 och 2. Hoppas de finns bara!

Bokmals-Tina. Jag som hatade att läsa böcker. Jag börjar kanske bli gammal, haha!

Postat av: Maria

Va roligt att du har haft en kul kväll! När ska vi ses?

2009-03-28 @ 22:42:38
URL: http://mariamedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback