Headerbyte


Hej igen! Har precis fått upp nya headern. Som ni kanske ser är allt inte helt okej. Vad jag menar är i alla fall att menyn inte går ihop med "header-menyn", Per ska försöka hjälpa mig med detta senare. Hoppas verkligen att det går att lösa. Har seriöst hållt på med headern hela dagen.. Nästan. Har i alla fall gjort om, bytt bilder då jag tyckte de jag just lagt in inte längre passade, laddat hem brusches gång på gång på gång, tänkt så det knakar, pysslat en massa och knåpat desto mer. Och nu vill jag verkligen att detta ska gå ihop och vara tipp topp. Håller verkligen tummarna för att Per kan fixa detta. Snälla, söta, rara. Är dessutom lite tomt i stora delen av headern. Kom helt enkelt inte på något att sätta där så det får vänta tills ideérna passar på att dyka upp.

Nu är jag också sjukt less på att sitta vid datorn. Sittsårs-varning. Haha! Riktigt så illa är det kanske inte. Ska i alla fall gå och se om det finns något i kylen som kan få oss mätta i magen. Middag står, med andra ord, på schemat.


Postat av: miahmariah

Din blogg blir bara finare och finare. Du är jätteduktig. Hoppas att du har haft en bra dag.

kram

2009-03-19 @ 20:03:13
Postat av: Isabelle

HEHEH hoppsan, min engelska är inte att leka med;)

fin header=)

2009-03-19 @ 20:09:52
Postat av: Per Sjölin

Den blev fin! Duktig gjort och varsågod för de små tipsen. :)



Puss

2009-03-19 @ 22:15:25
Postat av: Micaela.

Jag tycker att den blev jätte fin:)

Känn dig nöjd!!:)

2009-03-20 @ 11:32:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback