Godmorgon tisdag


Har duschat, plattat håret, borstat tänderna, sminkat mig samt klätt mig. Nu är jag redo för dagen. Ska i alla fall gå på Balderskolan för att hämta ut mitt samlade betygsdokument, till polisstationen för att hämta ut arbetsgivarintyget från Brogården och sedan traska in på AF. Fan vad jag hatar att sitta där och bara vänta, och vänta och.... Vänta. Men dock inte så mycket till val, så det är lika bra att få det bortgjort.

Efter det har jag funderat på att gå på stan. Har kvar en del pengar på presentkortet från Gina. Så kika in där har jag i alla fall tänkt göra. Men jag vet inte om det känns värt att bränna det, kommer ju in så jäkla mycket fina sommarkläder nu. Och det känna mest aktuellt att skaffa sig något fint till i sommar. Vill ha ett par slitna jeansshorts, en snygg jeansjacka samt en till skinnjacka. Har en svart men skulle gärna vilja ha en i tan också. Hmm.. Får fundera på det där.

Give me, give me, give me.


Hoppas ni får en bra tisdag! Ring gärna om ni har lite att göra. Kön på AF, får jag ränkna med, kommer ta i alla fall 2 timmar.. CALL ME!

Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Ja skit skönt att de vann!:D



Haha verkligne inte billigt alls att ajobba inne i stan:P

2009-03-17 @ 12:43:45
Postat av: yasmine

allt bra? krams

2009-03-17 @ 14:24:56
Postat av: emma

vill du bli veckans blogg? kika in. :)

http://missemmasvarld.blogg.se/2009/march/veckansblogg-v13.html



kram emma

2009-03-17 @ 15:02:15
Postat av: evelina

åååh snygga! alla tre!

2009-03-21 @ 15:54:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback