Godmorgon onsdag!


Grymt trött och seg i kroppen. Trots detta ska jag på möte klockan 09:00. Kommer garanterat känna mig mycket piggare efteråt, eftersom kommer gå ner på stan (där mötet är) och sedan gå hem.  Håller tummarna för att solen kommer vara framme hela dagen, och att snön håller sig borta. Nu vill jag ha vår!

Hur som helst. Godmorgon på er!


Postat av: Per Sjölin

God morgon på dig själv, älskling. Lycka till på mötet!



Puss

2009-03-25 @ 08:01:38
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Japp:) Super fin film!

Jag använder mig av Utorrent och då fann jag den via mininova hehe

2009-03-25 @ 08:30:33
Postat av: identity

det där såg inte äckligt ut ;)

2009-03-25 @ 08:47:09
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Vi har 45 min:)

2009-03-25 @ 11:54:33
Postat av: Micaela.

Ge mig juicen till att börja med tack!:)



Vad fin den blev!:) Jag känner mig redan less på min, förstår inte varför jag vill göra om den hela tiden.



Jag vet! Jag städar ju jämt känns det som, men ed 3 katter 1 hund 1 fågel i en 1a så blir det dammigt, och jag klara inte riktigt av det. Så en gång i veckan så måste jag storstäda.



Jo jag kan fot några pics på lägenheten, har slut batt i kameran, men så fort det finns nya så ska jag fota så du får se!:)

Inte för att det är så mkt att se men:)

2009-03-25 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback