Finally, nya headern är nu på plats


Nuså, äntligen har jag fått upp nya headern. Gud sicken tid det tagit, inte för att den är så invecklad utan för att idétorkan höll på att ta över mitt liv. Är fortfarande något tomt kan jag tycka, men det kanske är bra. Lite mer stilrent, tänker jag istället. Orkar verkligen inte tjaffsa på med det dära mera nu. Nu är jag verkligen less, och det kommer ta tid innan jag tänker tanken på att byta design ännu en gång. Haha! Nemen, på allvar så är jag faktiskt nöjd nu, och färgerna är nu mycket mera "jag".

Men nu vill jag gärna höra: Vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar oavsett vad ni tycker. Nu hoppas jag kommentarerna flödar, eller något. Nemen det är kul och lärorikt att höra andras åsikter. Det är trots allt även ni som läser som ska trivas här inne.

Nu är det dags för kvällsfika och sedan "piss i säng" (pappa sa alltid så när vi var små, haha!)

Postat av: Per Sjölin

Jag tycker att det blev jättefint, älskling! :) I'm proud of you!



Älskar dig! Pusse

2009-03-24 @ 22:56:16
Postat av: elllen

Den vart ju jätte fin!<3

2009-03-25 @ 06:29:46
Postat av: maria

jag tycker att den var grymt fin! du gör alltid så himla fina grejer med din blogg, lite avundsjuk jag blir ><

2009-03-25 @ 07:58:49
Postat av: Per Sjölin

testtesttest

2009-03-26 @ 21:08:19
URL: http://www.faps.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback