Filmtips, tack


Spaghetti och köttfärssås blev det till middag idag. Tyvärr blev inte köttfärssåsen så god som den brukar bli, trots att vi använde samma ingredienser. Kan tänka mig att det har något att göra med att jag är lite tät i näsan, känner kanske inte smakerna som jag bör. Bättre lycka nästa gång, eller mindre nästäppa (heter det så?) helt enkelt!

Funderar på att se någon film nu, vilken vet jag dock inte. Ska surfa runt och se om jag hittar något intressant. Annars får jag väl passa på att göra något mer kreativt.. Som att diska. Så mycket disk som vi har nu har vi då garanterat inte haft på i alla fall ett halvår. Diskbänken + ena diskhon är proppfulla. Börjar kännas som att det är för mycket för att ens orka ta tag i det, man vet lixom inte vart man ska börja. Haha! Vilket i-landsproblem.

Har ni något bra filmtips får ni gärna tipsa mig, vill som sagt helst slippa ta tag i disken.

Ge mej, ge mej, ge mej. Tack!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback