Mat och besök


Slapp fiskpinnarna och vi ordnade istället entrecót (stavning?), potatisgratäng, grönpepparsås och vitlöksmör. Riktigt gott vill jag lova, och eftersom jag inte ätit något idag förens denna maten var klar (20.00) så satt det riktigt bra. Efter maten kom Magnus på besök, med sig hade han en vinflaska och chips. Men eftersom jag har "godis-löftet" som gör att jag inte heller får äta chips så drack jag ett glas vin och åt min mörka choklad. Duktigt av mig!

Har dessutom lovat Hasse att fixa fram bilderna från nyårs, håller för fullt på att föra över dem till datorn nu. Helt sjukt hur lång tid det tar, det MÅSTE finnas ett smidigare sätt...

Postat av: Elin

Ja det var bra av dig! Det är det enda jag brutit.. men om jag ska börja på måndag!! På riktigt!!!!!!!

2009-01-03 @ 01:42:24
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: sandra

jag är inne nu :)men du , vi gör så här, jag är inne på msn kl 21.00 ikväll,och imorgon hmm,typ vid 18.00 Så kan du försöka vara inne samtidigt som mig :D

2009-01-03 @ 19:15:28
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback