Bilder från vårat hem


Idag har jag, återigen, spenderat dagen på stan. Fast denna dag har jag gjort något vettigt, har varit på Hjorten för att söka jobb som kontaktperson och personlig assistent. Hoppas det går vägen nu bara. Efteråt gick jag ensam på stan ett tag för att sedan möta upp Hasse, år och dagar sedan jag träffade den snubben. Känns det som i alla fall. Trevlig prick! Vi gick in en snabbis på Gina där jag köpte en lång polotröja och en klänning för endast 29:-/st (!). Har gjort väldigt bra köp de senaste dagarna, och det passar alldeles utmärkt för vår ekonomi.

Magnus och Per hämtade upp mig på stan runt fyra tiden så fort vi kom in genom dörren började vi städa, och har gjort det tills nu. Luktar och ser riktigt nystädat ut nu, inte så konstigt eftersom att det är det. Har också hunnit med att klippa Per, kort och snyggt blev det. Han är nog den enda jag skulle våga klippa, och det är kanske just för att jag vågar på riktigt det blir bra. Man tror liksom på sig själv, och bara man gör det går det mesta vägen.

Tog före och efter bilder på Peris:

Så himla mycket finare han är i kort hår, min finaste.

Tog även lite kort av vårat hem, som jag tänkte dela med mig av:

Bild 1: En del av köket.
Bild 2: En closeup på diskbänken.
Bild 3: Köksbordet.
Bild 4: En closeup på grejerna som står på bordet.
Bild 5: Bild från sovrummet. Med Werner på sängen.
Bild 6: En del av tv-rummet. Med Wella på soffan.
Bild 7: En bild på ljuset jag "gjorde" när vi hade pyssel-kväll.
Bild 8: En del av toan.
Bild 9: Det man ser direkt man kommer in i lägenheten.
Bild 10: Klädkammaren, våran otroligt smarta "tvättkorg", man sorterar tvätten på en gång.


Per är gullig, detta meddelande lämnade han mig på kyskåpet med hjälp av vår kylskåps-poesi ♥

Postat av: Elin

Va duktiga ni har varit ;)

2009-01-29 @ 23:11:06
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Vad fint ni har det:) Btw så diggar jag gardinerna i köket!;)

2009-01-30 @ 07:59:07
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är hjorten för något?

2009-01-30 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback