Just you


Hittade ett lustigt test på någons blogg, och eftersom jag inte har något bättre för mig atm så tänkte jag göra det. Men detta testet handlar inte om mig, utan om my man.

Namn: Per Mikael Sjölin
Hans favoritfärg är: Beige och brun.
Hans ögonfärg är: Blå, mycket fin färg.
Klädstil: Jeans och t-shirt ser man honom absolut oftast i.
Hårfärg: Färgat mörkt, är egentligen nästan blond.
Frisyren: Just nu rätt kort, jag klipper honom här hemma. Men nu har han bestämt sig för att ha lite längre hår lagomt till sommaren.
Piercingar: Ja, det har han. En i tungan och en i bröstvårtan.
Dricker han:
Jajemän
Röker han: Nej, det gör han inte (nyårslöfte).
Vad har han för mobil: Hmm, en P1:a. Tror jag det hette?
Vad han vill bli när han blir stor är: Egen företagare, och det är han redan.
Färgen han har i sitt sovrum är: Vårat sovrum är beiget och rött.
Har han någon/några systrar: Ja, en storasyster. Therese!
Har han någon/några bröder: Nej, han är ensambarn när det kommer till snoppinnehav.
Hans favoritmat är: Spaghetti och köttfärsås.
Maträtt/maträtter han ogillar är: Sånt som innehåller räkor eller champinjoner (endel rätter går dock bra).
Om han vann 1 million skulle han: Köpa ett aktiebolag, köpa en platt-TV, en platt dataskärm och annat till hemmet. Spara en stor del, skänka till välgörenheter och resa mycket skulle jag gissa på.
Hans mamma och pappa heter: Lena och Inge.
Har han bråkat med nån någon gång: Såklart, vem har inte bråkat med sina föräldrar?
På helgerna brukar han: Umgås med vänner och mig, festa och mysa.
Musiken han helst lyssnar på: Går inte säga. Väääldigt blandat, alltifrån Säkert till Offspring och Dio.
Vi träffades första gången: På jobbet vi då hade, först tyckte han att jag var divig. Men andra dagen kom vi jättebra överens.
Hur gamla var ni då: Jag var 18 och han 21.
Det som påminner mig om honom är: Chilinötter, trägafflar, hotpepper pizzan och David Beckhams parfym.
Det första han sa till mig är: "Hej, Per"
Det första jag sa till honom är: "Hej, Tina"
Vi smsar oftast om: kärlek eller diskutioner. 
Hans beroende/beroenden är:
Snus.
Jag brukar kalla honom: Per, Pere, älskling, Pälskling eller pärlan.
Vad kallar han dig: Tina, Älskling, Tälskling eller babe.
Tränar han: Nej, inte längre.
Vi har varit tillsammans: Sedan 29/9-07, så snart ett och ett halvt år. My best time ever!
Han fyller år den: 15 Mars.
Blomman jag skulle ge honom är:  Inga som man sätter i vas som vissnar efter ett par dagar. Skulle ge honom en större grön växt. Vet att han vill ha en sån bredvid soffan, så det skulle jag ge honom.
Beskriv honom med 3 ord:
Envis, omtänksam och förstående.
Dina känslor för honom är:
Obeskrivliga, älskar honom så fruktansvärt.

Se, men inte röra.

Because he is all mine ♥

Postat av: Anonym

Det första han sa till mig är: "Hej, Per"

Det första jag sa till honom är: "Hej, Tina"



??? sa han hej per till dig? och du sa hej tina till dig själv

2009-01-22 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback