Dagen i ord


Dagen började med att Jesicca ringde och väckte mig runt halv åtta imorse för att berätta att hon var i Stockholm och att hennes flyg till Skellefteå skulle gå på en kvart. Nu är hon alltså äntligen hemma för att tillbringa några dagar i med oss som saknat henne, självklart ska jag se till att jag hinner träffa henne jag med. Märkte när jag slog upp ögonen att Per redan stigit upp för att börja jobba, så av någon konstig anledning blev jag då pigg. Steg därför upp, satte mig i divanen med laptoppen och surfade runt. Runt tio försvann plötsligt Per en längre stund, efter ett tag gick jag för att kolla vart han tog vägen. När jag kom in i sovrummet såg jag att han lagt sig igen för att vila en stund till, det tog inte många sekunder innan jag också myst ner mig i sängen.

När vi vaknade runt ett tiden igen for Per till Magnus som skulle hjälpa honom med något problem med datorn. Jag stannade hemma och städade undan, gick på promenad och duschade. Sen när han kom hem igen gjorde vi varma mackor och tittada på Simpson tillsammans.

Nu har vi just gjort varm choklad som vi hällt upp i de stora kopparna och det dax för film,
"All the boys loves Mandy Lane". En skräckis tydligen, hoppas den är bra.

Postat av: Jesicca

klarte some fane att du ska hinna träffa mig:)

Imorgåååne;D



Den där filmen är riktigt bra:)

2009-01-22 @ 10:11:33
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback