Fast i något som liknar ett klister


Hellu! Har varit på stan med min mamma och Ellen idag, vi gick sedan på stan och jag fick välja ut vad jag ville ha som min födelsedagspresent. Jag fyller ju tjugo den 24 februari! Jag valde ett par skor på DinSko och ett par jeans från Gina Tricot (lägger upp bilder på det i ett senare inlägg). När jag kom hem diskade jag undan, bäddade sängen och rensade samt vek om alla kläder i garderoben. Har varit katastrofalt där inne ett bra tag nu.

Sitter just nu bara i soffan och slappar, läser bloggar och funderar. Det är så mycket jag vill, men på nåt skumt sätt känns det som jag sitter fast i något som liknar ett klister. Hmm.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, är så jävla less på att bara vara hemma och vara arbetslös. Är så jäkla less på dessa tider!


Ska föra över bilderna från kameran nu, så uppdaterar snart igen med bilder från dagen. Tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback