Beck - Flickan I Jordkällaren


Idag har jag hunnit med en hel del. Jag har diskat bort ett berg av disk, har låtit det stå alldeles för länge. Gud, jag måste bli bättre på att hålla efter med detta. Det skulle ju vara så mycket enklare, men av nån anledning vägrar inse det. Aja, jag ska bli bättre på det, punkt slut. Efteråt plockade jag undan, bäddade sängen, damsög och dammtorkade inne på toan. Mihi, nu är det fint här hemma igen!

Där nångång ringde även mobilen och det var min syster som undrade om hon och min andra syster kunde komma och vara hos oss tills bussen gick, och det var klart att dom kunde det. Så vi har suttit och sett på Top Model Canada, var nåt maraton idag, medans Per vilade. Min stackars sjukling. Hoppas bara jag slipper bli smittad, har inte tid att vara sjuk. Fast egentligen har jag all tid i världen, men.. Jag vill inte bli sjuk. Vem vill det lixom? Jag tyckte i alla fall inte att rätt person som vann, men vad gör det för skillnad? Vet inte om jag kan avslöja vem som vann, kanske nån som inte sett det än. Så jag undviker det.

Var sjukt sugen på en daimstrut idag, var hur länge sedan som helst jag åt en sån. Men hemma hade vi glass och kolasås, så det åt vi istället. Det var gott det med! Nu väntar vi på att Beck ska börja, tycker det är mysigt att de visar en Beck-film varje söndag. Så den ska vi se.

Hoppas ni haft en bra söndag!

Postat av: Sabina - mamma vid 15 års ålder

Hejhej!

Gå gärna in på min blogg och tyck till om de tre personer du finner här - http://saabiina.blogg.se/2009/february/8-februari-09-daligt-bloggat-i-know.html



Kul att höra din åsikt om dem! (:

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kramkram

2009-02-09 @ 00:17:59
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Sv: Ja men eller hur, man blir ju vansinnig:p Så synd om dom som tvingas vara runt en en stressig morgon:p



Man tänker alltid efter man diskat bort och stadat att man ska hålla efter med det. Håller i 2-3 dagar sen är det stökit igen:p

2009-02-09 @ 12:49:23
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Hejsan hoppas att allt är bra med dig idag.



Jag har gjort en egen utmaning på min blogg och jag har länkat till dig i den. Det skulle vara kul om du ville göra den.



Ha det gott

kram

2009-02-09 @ 14:30:49
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: kekko

aaaaa herre gud.... alla läskas verkligen. först i skolan, sen massa andra bloggar och nu det här, åå vad sugen jag blir. jag måste ha godis^^

godiskriis....

2009-02-09 @ 19:01:17
URL: http://kekko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback