Suring till sjukling


Hejochhå så trött och sliten jag fortfarande är. Mia ringde och väckte mig runt 14:00 och jag har varit vaken sedan dess. Om jag ska komma mig i säng någon vettig tid ikväll så hade jag inget annat val. Ligger dock fortfarande kvar i sängen och håller på att se det 15:onde och sista avsnittet av Gossip Girl som finns på dotan nu, m-å-s-t-a-h-a-f-l-e-r! Håller på att bli sjuk dessutom, hostar konstant och känner mig varm. Vill inte, vill inte, vill inte.

Per är på Konsum nu, ikväll blir det surströmming till middag. Vattnas i munnen bara jag tänker på det! Är snart ett år sedan jag åt det sist så tummen upp för kvällens middag. Ska äta tills jag spricker!


Postat av: Micaela.

Du är utmanad!;)

2009-04-16 @ 16:03:28
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback