Rivjärn AB


Godmorgon! I´m up, har dock ont i halsen idag, gör ont då jag sväljer som tusan. Rivjärn AB. Dessutom är jag tät i ena näs-hålet och det rinner ur det andra. For your information. Antar att det kan bero på att jag envisats med att hänga undan vinterjackan för att använda vår/sommarjackor redan nu. Trots att det varit varmt endel dagar så har det, långt ifrån, varit det alla dagar. Hatar att ha ont i halsen, så fruktansvärt irriterande. Störande känsla. Man tänker lixom på det hela tiden. Ska försöka vara hemma och kurera mig idag, och förhoppningsvis är det bättre till imorgon då.

Har också kommit fram till att jag ska byta klänningen jag köpte igår, såg på online-shopen att den fanns i andra färger och fastnade då stenhårt för den vita med röda blommor på istället. Om ni inte förstår vilken jag menar så lägger jag upp en bild på skönheten.

Hoppas bara på att den finns i butik, här.


Postat av: Per Sjölin

Inte bra, Tälskling! Du måste vara frisk och kry ju. :|



Ja, den där klänningen kommer bli superfin på dig! :)



Älskar dig!

2009-04-03 @ 09:58:22
URL: http://www.faps.se
Postat av: Isabelle

Fin blogg :D

Snygg klänning :D

2009-04-14 @ 13:05:46
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback