Påskhelgen och sen lyxfrukost


Nu är vi hemma igen. Vi kom hem igår vid 18:00, katterna blev superglada då vi kom in genom dörren. Kul att sötisarna saknat oss, som vi saknat dem. Var oerhört trött igår, somnade riktigt tidigt. Kom dock inte ihåg hur tidigt, men jag la mig efter att jag suttit i soffan en stund och busat med katterna. Men nuså, idag känns allt mycket bättre. Pigg och alert, känner mig dessutom frisk. Halsen gör inte ont när jag sväljer och huvudvärken är borta. Finally!

Idag händer inte så mycket. Har suttit ute i solen ett tag, löst korsord och läst. Solen gick sedan i moln och verkar inte vilja komma tillbaka så jag gick in och åt frukost. Lyxfrukost tillochmed. Baguett med ost och paprika, ett glas juice, ett glas oboy och en såndär youghurt med kolakulor i locket. Mums. Inte alltid man äter en sådan frukost, och till och med får den serverad.

Detta har jag att tacka älsklingen för!

Ska föra över bilderna från påskhelgen senare. Nu ska jag fortsätta sökandet efter en bra serie. Har försökt få hem OTH, 90120, The Hills osv. men ingenting hittas. Störande, störande,  störande. Aja, hoppet är det sista som lämnar människan. Så jag lever på hoppet att inom kort finna något sevärt, som dessutom finns att få hem.

Postat av: Per Sjölin

Varsågod för det! Jag tror ändå att min palt var godare. :)



Älskar dig!

2009-04-14 @ 14:31:28
URL: http://www.faps.se
Postat av: Micaela.

Var tankar du ifrån? På piratebay finns alla säsonger av oth;)

2009-04-14 @ 23:15:07
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback