Män Som Hatar Kvinnor


Ikväll blir det att använda födelsedagspresenten Per fick av mig. Vi ska nämligen gå på bio och se "Män Som Hatar Kvinnor" klockan 21:00, Per fick förståss välja vilken film han ville se. Jag tycker om att gå på bio. Himla mysigt när man går med någon man tycker om extra mycket eller en bra vän. TippTopp. Kul att göra något annat ibland också, för att se film hemma är absolut inte samma sak.

Ska vila en stund och sedan göra mig klar för kvällen. Hoppas ni får en trevlig kväll!


Postat av: sandra

Braa:D:D Jaa, samma här typ,peter har fått jobbet tillbaka nu i några veckor,så jag har ingen bil på dagarna men efter 4 går alldeles utmärkt för min del :D:D vad har du för nr :D ? kraam

2009-04-14 @ 21:57:53
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback