Liten uppdatering


Feber till trots, nu är vi framme hos mormor och mofar. Ligger just nu uppe i "vårat" sovrum och ska snart somna till Alvin Och Gänget. Oerhört söt film. Ögonlocken känns tunga, och kroppen likaså. Ska därför ge upp bloggandet och istället återgå till film och sömn. Stiger upp 08:30 imorgon för att göra mig klar för pimpeltävling och gäddsaxar.

Bilder från förra årets pimpeltävling:



Och bilder från några dagar senare:

Postat av: Micaela.

Oj vad mysigt det ser ut på bilderna!!! =)



Ja det tycker jag absolut att du ska göra, jag ska se om hela serien sen när den är slut. Oj så bra den är!!:) Du kommer att njuta varje sekund.. Känner nästan att jag blir avis för att du har hela serien att se och jag har sett allt. :p



Ja visst är det hemskt, tänk att man utsattes för sådan tortyr bara av att åkt fast för snatteri. Man kan ju säga att världen ser annorlunda ut idag. Iaf lite:P

2009-04-10 @ 10:21:26
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback