Jag har funnit en ny kärlek


Jäklar vad jag varit grym på att uppdatera här på bloggen de senaste dagarna. Jag borde få ett pris. Eller nej, jag borde få massa pris. Flera hundra, minst.. Okej, ironi. Jag har varit helt sanslöst kass på det those days. Hur som haver, har inte haft så mycket att blogga om. Nog för att jag rätt sällan har det, men de senaste dagarna har bara bestått av en grej.

Idag har jag i alla fall varit på stan, först med mamma, Ellen och Per. Sedan med Per och hans mamma Lena. Vi i det senast nämnda sällskapet gick för att påsk-fika. Jag åt en chockladkaka och drack först kaffe sedan vatten. De andra åt mackor. Ångrar mig nästan lite nu, att inte jag också tog en macka alltså, det kurrar i kistan för tillfället. Aja. Är huvudet dumt får kroppen lida. Det har jag egentligen fått erfara så många gånger. Aosh.

Och nu till varför jag inte haft något som helst att uppdatera om är för att jag, helt och hållet, snöat in mig i Gossip Girl. Har inte haft tid att äta, har inte haft tid att sova, har inte haft tid att prata i telefon, har inte haft tid att läsa andras bloggar, har inte haft tid att duscha och knappt tagit mig tid att gå på toa. Jag har bara haft tid för, ja just det, Gossip Girl. Serien är så fruktansvärt bra, och spännande, att man försvinner in i en annan värld. På riktigt. Har sett hela första säsongen och till 19:de avsnittet på andra säsongen, på tre dagar. Nu till det absolut värsta- sista avsnittet att ta hem är det 20:de i andra säsongen. Vilket innebär att jag har ETT avsnitt kvar innan jag har sett dem allihopa och måste vänta tills nästa släpps. Får ont i magen när jag tänker på det. Dessutom är allt så oerhört spännande just nu. Buhu! Någon som kan tipsa om någon annan bra serie som jag kan fördriva tiden med?

Min(a) nya kärlek(ar) ♥

Postat av: Micaela.

Jo det finns flera, om du vill ha lite av den stilen, kärel och sånt. Då ska du verkligen verkligen se One Tree Hill, det är en så sinnesjukt bra serie. Av alla serier jag följer så är det klart den bästa! Se den! Den är så crazy spännande, speciellt när man maraton ser den. Alltså Tina du MÅSTE verkligen. På rikitgt. Det är en order!!:) Du kommer dock inte att kunna lämna datorn på flera veckor, för du kommer att sitta som klistrad!!;)

2009-04-08 @ 21:52:36
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback