Jag får inte, jag får bara inte!


Gud så krasslig i halsen jag är, och kroppen är inte på min sida. Helt.. Frånvarande. Svettas och fryser om vartannat. Har verkligen inte tid att bli sjuk nu eftersom att vi imorgon åker upp till mormor och morfar för att spendera påsken på skoter i fjälltrakterna. Herregud. Ska dricka massa te och c-vitaminer ikväll samt hålla mig inomhus tills imorgon. Har tidigare idag varit nere på stan, hade ett möte klockan 16:00 som jag inte kunde missa och efter det gick jag till Folkpartiet för att möta upp Per som stod och fixade med sina visitkort. Vi följdes sedan till Stadsbiblioteket för att låna böcker, måste ju ha något att läsa på vägen till mormor och morfar. Det tar ju trots allt ett par timmar med bil.

Per ska nu laga mat åt mig, jag måste ju passa på att bli uppassad nu när jag är sjuk ;-) Och jag ska se första avsnitten av The Hills och 90210, hoppas i alla fall någon av serierna faller mig i smaken.
Jag har serie-abstinens.



Postat av: Alexandra

90210, fastnar man också i tyvärr. sen har du även privileged, den serien är ganska bra också :D

2009-04-08 @ 21:04:01
Postat av: miahmariah

Usch vad tråkigt. hoppas att du kryar på dig snart.

kram

2009-04-08 @ 22:42:32
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback