Har jag blivit en serienörd, after all?


Var en sväng på Solbacken med mamma, pappa och Per tidigare. Handlade endel grönsaker, majskolvar, kattmat och sminkbortagnings-creme (vad heter det  egentligen?). Träffade även på Petra och hennes pojkvän Jonas på MAXI, år och dagar sedan jag såg den tjejen sist. Så finally ♥ Vi hann också svänga förbi in på stan så jag fick byta min klänning och träffade då på Maria och Emma, även dom tyckte det var ett bra val att byta till en mer sommrig klänning. Mihi.

Har dessutom börjat se Gossip Girl idag, har redan sett sex avsnitt. Jag som inte skulle börja se serier. Men måste säga att den är fantastiskt bra so far. Har hemma ett par avsnitt till, måste fixa mera, mera, mera. Helt underbart bra serie, man kan som inte sluta titta.

Har ni inte gett denna serie en chans, tycker jag ni ska göra det. På en gång.


Postat av: Micaela.

Jag såg just det nyaste avsnittet, det är en underbar serie!;) Och när du har sett den klart så kommer du att känna dig tvungen att börja på en ny. Det funkar så;p Man blir fast. Så du kan känna dig såld till serie världen nu Tina!;)

2009-04-03 @ 19:03:25
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Per Sjölin

Psst. Johan heter han! ;P



Älskar dig!

2009-04-04 @ 16:49:27
URL: http://www.faps.se
Postat av: PETRAAAAAAAAa

kom på fest ikv =)

2009-04-04 @ 18:26:42
URL: http://goinginsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback