Varning: Negativitet.


Dagen idag började med att vi såg klart slutet av den gröna milen, en av de bästa filmerna som någonsin gjorts. Grät som ett barn i slutet, vet inte riktigt vad som hänt med mig. Förut grät jag aldrig i filmer, och nästan aldrig för nånting överhuvudtaget. Nu för tiden känns det som att jag inte gör annat, nåja. I-landsproblem. Sen efter det fick jag världens mensvärk, och som pricken över i:et var mina Ipren slut. Vilket betyder att även i denna stund, fyra timmar senare, har  samma jävla smärta kvar. Och det är INTE ett i-landsproblem! Detta får mig på extremt dåligt humör, och då kom jag även på att jag har en jävligt bad hairday så jag önskar att mitt längre hår var kvar så jag bara kunde snöra ihop det till en tofs mitt på skallen och sen inte bry  mig mer, vilket är omöjligt. Dessutom har jag hittat en jävla massa skor, jackor och kläder som jag faktiskt behöver och verkligen vill ha och förgylla mitt liv med, men som jag inte har råd med. Så nu vill jag bara dra täcket över huvudet och inte komma ut därifrån innan jag befinner mig någon annanstans i en annat tid i ett annat liv, okej. You get it. Tur är i alla fall att Jesicca är i Skell just nu, och att jag dessutom ska umgås med henne ikväll. You make my days honey!

Fan vilket negativt inlägg detta blev, men det skiter jag i.
Jag varnade faktiskt.

Hoppas ni har en bättre dag,
puss :*


Postat av: Per Sjölin

Cheer up, honey! Du är vackrast av alla och är lika fin i håret som alltid. Dessutom har du varit otroligt mysig idag.



Jag älskar dig, mest av allt!

2008-10-14 @ 16:50:14
Postat av: jessikåe

Japp!!!

i love you. Du är bäst!

2008-10-15 @ 19:17:25
URL: http://jesicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback