SjuklingTina.


Nu var det inte allt för länge sedan jag uppdaterade, så skönt det känns! Ska nog bli bättre på att skriva här trots allt, är inte så jobbigt som jag inbillat mig för ett tag. Haha!

Hur som helst, skulle egentligen jobbat idag. Men var inte alls kry imorse. Antar att det beror på att jag jobbat intensivt hela helgen och sedan när måndagen kom var det bara att börja flytta. Tisdagen gick åt på att strosa på Solbacken och packa upp ur alla dessa kartonger. Hoppas på att må bättre imorgon, jag hatar att inte kunna jobba när jag verkligen vill och verkligen känner att jag gillar mitt jobb.

Bilderna blir inlagda imorgon, måste helt enkelt kurera mig nu.
Bli bättre på att kommentera, blir mycket roligare då.
Puss:*



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback