Ny design, igen.


Men denna  har jag gjort heeeelt själv (med lite vägledning av Maria). Men annars, made by me! Inte illa om ni bortser från det helt hemska strecket. Förstår ni inte vilket jag menar är jag glad. Idag har Maria varit "sjuk", så det blev ingen skola. Istället låg vi i sängen till klockan 15.15 och spelade Skissa&Gissa, surfade och såg på serier. Var iofs uppe vid elvatiden för att käka frukost, men sen... Back to bed. När vi väl kom oss upp städade vi hennes våging och åt sedan sallad till middag. Nu sitter vi vid datorn igen och jag försöker lära mig PS, det är ju en hel jävla vetenskap.

Såg föresten att länken jag la ut igår till Marias blogg inte fungerade, så nu gör jag om det.
Klicka på denna länk för att komma till hennes blogg!

Postat av: Anonym

hejsan

2008-12-04 @ 21:10:23
Postat av: Per Sjölin

Det blev jättefint, Tälskling! Jag är stolt över dig! ;)



Pussar

2008-12-04 @ 22:38:29
URL: http://persjolin.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback