Jävla skit-dag.


Tråkig dag.. För att ni ska förstå hur tråkig dagen faktiskt varit
ska jag göra en lista på vad jag faktiskt gjort:

  • Gått till Picasso och köpt pizza.
  • Ätit den.
  • Sett på Greys.
Kan även lägga till att jag vaknade vid ett idag, så jag bör ha gjort mer än så.

Ska däremot skura kylen nu, även skura inne på toan. Lite ska jag faktiskt få gjort, och nu när jag ändå inte har nåt bättre för mig så ska jag ta mig i kragen. Skriver sen och berättar hur det gick (anledningen till att jag ska göra det är för att garantera att jag inte bara lutar mig bak och ser på TV istället).

Hoppas ni haft en roligare dag än mig!


Postat av: Elin

Min dag har varit ungefär lika givande som din..

2008-12-10 @ 23:32:30
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback