Hektiskt dag


Dagen började med att Hasse plingade på dörren. Vi gjorde då oss klara för en sväng på stan. En svart kjol och svarta strumpbyxor var vad som inhandlades för min del. Per köpte en ny skjorta + slips. Kläder inför morgondagen såklart! Vi hann inte äta någon frukost innan vi gick till stan så väl där, efter shoppingen, gick vi på Frasses. När vi kom hem la vi oss i sängen för att vila, jag var hur trött som helst! Efter en stund ringde Elin, och vi for upp på Solbacken för att få klart alkoholen inför morgondagen. Efter att vi kommit hem ännu en gång så storstädade vi här hemma. Städade undan, damtorkade, damsög (säger man så?), torkade golven, skurade inne på toan och tog hand om disken. Behöver jag säga att det är skinande rent och snyggt här hemma nu? Vi har också hunnit  fika kvällsfika och nu ser vi på TV.





Gud vad jag peppar för morgondagen!
Det kommer mest troligen bli hur kul som helst.
Förfest hos oss och sedan vidare på mer party.
Det kan aldrig bli fel.








Postat av: Maria

Har för mig att det stavas dammsög, men det spelar ju inte så stor roll för min del iallafall - jag tror jag fatta vad du mena. ;)

2008-12-31 @ 13:16:45
URL: http://kioskmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback