Promenix.


Hann varken skriva eller äta innan jag skulle ut och möta Elin och Helena för att fara på teatern, som inte var så bra som jag hoppades på. Tyvärr! Sedan när jag kom hem var Magnus här och gjorde Per sällskap. Vi har även hunnit vara på Coop idag och inhandla lite mat, och då menar jag verkligen lite. Men till middag blir det i alla fall stuvade makaroner och korv. Efter det en bra film, vilket vet jag inte än. Säkert inte Per heller. Något mer jag ska göra ikväll är att måla naglarna. Målade de röda för ca en vecka sedan, och nu har det flagnat bort på endel ställen, inte acceptabelt. Så det ska göras något åt. Dessutom, att ha nagerlack är för mig ett utmärkt knep för att undvika att bita på naglarna.
För vem vill inte ha långa och fina naglar till sommaren?

image145




Nu ska jag lägga ifrån mig datorn för att skära djupfryst korv.
Ångrar att jag så kaxigt förklarat för Per hur problemfritt och enkelt det är.
För ska jag vara allvarlig har jag aldrig någonsin testat,
och jag tror faktiskt inte det är så jäkla enkelt.
Det är dessutom bara en tidsfråga innan Per läst detta,
och jag kan nästan sätta mitt liv på att jag kommer få höra det.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback