Världens, kanske, bästa film


Nu har vi just sett klart Changeling, och det är en av de abolut bästa filmerna jag sett. Har aldrig, vad jag kan minnas, någonsin blivit så berörd av någon annan film tidigare. Det skär verkligen i hjärtat när man tänker på att det faktiskt är en sann historia, att det faktiskt har hänt. Finner inga ord.. Stackars, stackars, stackars människor.


Postat av: Micaela Enberg

Vad fint det blev när den blev ljus;)



Jag jag har ju den filmen på datorn men jag har aldrig tagit mig tid till att se den. Kanske ikväll då:)



Sv, Jo jag är veg, var det drygt ett år sen hände nåt och jag började äta kött igen några månader, och sen efter nyår så blev jag det på nytt och hade tänkt vara det livet ut denna gång:)



2009-03-13 @ 09:23:41
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack Tina :D

2009-03-13 @ 10:13:18
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Det blev super!;)



Jag ska lägga upp det som ett förslag för ikväll, för jag blev sugen som fan när jag hör att den är sådär bra. Har tigigare inte hört nåt alls om den.



Hehe nej det är ingen dum fråga, många som frågr faktiskt:)

Jo man äter ägg och dricker mjölk. Men är man vegan så dricker man inte mjölk eller äter ägg därimot.

Då äter man ingenting som kommer från djuren.

Jag skulle helst vilja vara vegan, för jag vet att kossorna inte mår bra av producera så pass kt mjölk som dom gör, och hönsen har knappt någon som helst frihet. Men det blir så svårt att bara lägga av med allting sådär. Det får bli ett senare steg isf:) Vegetarian får vara bra tills vidare:)

2009-03-13 @ 12:03:55
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback