Jag skäms över mig själv


Tänkte först skriva ett inlägg om att jag just kom på att alla mina bikinisar är förstora, men gick först in på Aftonbladet och läste det här (<- LÄNK), helt plötsligt spelade det ingen roll om jag inte hade någon bikini eller inte. Har för mig att jag läst någonstans att svenskarna är dom som gnäller mest, och ibland känns det faktiskt så. Om alla skulle tänka efter både en och två gånger innan man klagade över någon liten skitgrej, skulle världen se annorlunda ut.. Det är jag säker på. Inte för att det är bättre av mig att klaga över att folk klagar, men ja, ni förstår säkert hur jag menar.

VS.

Postat av: miahmariah

Det klarar du säkert ska du se. Vi får peppa varandra. Ja, ibland klagar man lite för mycket utan att tänka sig för hur andra kanske har det.



ha en skön dag.

kram

2009-03-02 @ 15:33:14
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback