Hemmakväll med prio på TV:n


Nu har jag kikat på "Den Rätte För Rosing" (btw, vad var det för fel på killen som satte notan på Rosing?) och nu tittar jag på "Desperate Housewives". Har också tryckt lite ostkrokar och druckit päroncider (alkoholfri). Ska snart lägga mig och fortsätta läsa ur boken jag lånade av mamma, "Anhörig" tror jag den hette. Är inte helt säker. Bra är den då i alla fall, och det är jag säker på.

Helt okej TV-kväll. Ser inte så ofta på TV och är därför inte heller insatt i när dom sänder vilket program. Ikväll blev jag glatt överaskad, detta passar mig som handen i handsken.


Kom på att jag faktiskt shoppade en grej idag, hade totalt glömt bort det och inte ens plockat upp klänningen från påsen förens för 20 minuter sedan. Strange. Hur som haver, det är en vit klänning med öppen rygg. Den har även ett sliverspänne med stass på, även det på ryggen. Kommer vara riktigt fin i sommar när benen fått lite färg, haha! Handlade den i alla fall på Gina (såklart) för 99:-, den hade tidigare kostat 199:-. Har sagt det förr och säger det igen, jag älskar rea.

Tina ♥ Gina. Det rimmar ju till och med! :-)


Edit: Medans jag skrev detta tog Desperate Housewives slut. Nu ser jag på Christine. Haha!

Postat av: Per Sjölin

Den var väldigt fin! :)



Pusse

2009-03-17 @ 22:03:15
Postat av: miahmariah

Ja den där killen som satte champagnen på hennes nota verkar knepig tycker jag. Ingen gentleman direkt.



Men vad kul att vi följer varandras bloggar för att vi båda vill och inte för att vi har gjort en deal.



Sov gott.

kram

2009-03-17 @ 23:05:18
Postat av: Jesicca

Den rätte för rosing är dom bästa programmen i världen!

Menjag fattar inte heller vafan det är för fel på killen, för vafan han säger till Linda '' Åh varsegod den finaste champagnen till den finaste Linda'' och sen så sa han till servitören att det skulle vara den billigaste flaskan + att han sätter notan på henne. Haha, men han är typ ändå cool:P

2009-03-18 @ 09:32:41
Postat av: Micaela.

Men du Tina, snart är det faktiskt sommar, så snart är dina ben bruna. HIHI!

Jag tror jag spricker av vårkänslor.



2009-03-18 @ 13:19:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback