Världens Vackraste Wella


Aloha! Ännu en dag, ser ut att vara himla fint väder så jag ska ge mig ut på en promenix om ett tag. Är så himla skönt sålänge man har musik i öronen, och eftersom jag fick nytt headset då jag fyllde år av Per så har jag inte längre någon anledning till att inte gå ut. Haha!

Pratade med mamma tidigare idag också, och vi har nu bestämt oss för att behålla Wella och försöka med att kastrera henne. Är egentligen en arbetskamrat till mamma som är intresserad av att ta henne, men vi har bestämt oss för att försöka med en kastrering. Hon och Werner går så himla bra ihop, hon har blivit mycket mycket bättre och mycket mer social. Så förhoppningsvis går detta vägen och hon slutar kissa inne. Dessutom är hon så otroligt fin. Jag menar, titta bara på dessa bilder:


Postat av: Gizmo & Leeloo

Åh vilken sötnos:D

2009-03-13 @ 12:20:14
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/gizlee
Postat av: Per Sjölin

Hon är verkligen världens finaste! :]



Pusse!

2009-03-13 @ 17:29:27
URL: http://www.faps.se
Postat av: Micaela Enberg

Ja oj vad söt hon är!! Hoppas det blir bättre efter steriliseringen. Ings av mina tips funkade eller?:(



Haha det gör inget, ja vet hur det är när man har sett en film som man tycker är så underbart bra. Man vill att ALLA ska se den!:)

Blev inte att vi såg den igår heller, men jag ska se till att ha den sedd innan helgen är över;)



Hehe, ja men det är inte lätt att veta när man inte vet;p Men nu vet du iaf;) Kul att jag fick lära nån något!:)

2009-03-14 @ 12:38:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback