Eddahallen och städning


Hola! Vad bra jag mår idag, skönt. Mamma ringde mig runt 12:00 och undrade om jag hade lust att fara på Eddahallen för att bada med Ellen och henne. Och det ville jag såklart, var väldigt länge sedan jag var och gjorde något sånt så det ska bli härligt. Speciellt bubbelpoolen, det är där jag hör hemma. Hatar kallt vatten, är en riktig badkruka, haha ><

Här är ritningen över hur det ser ut inne på Eddahallen. Som ni kanske ser, om ni tittar riktigt noga, så skrev jag in vart bubbelpoolen är med röd text då det inte var utsatt tidigare.


Per åker hem till sin mamma och Lasse ikväll för att jobba med deras renovering -katschiiing- och kommer hem imorgon eftermiddag. Vad jag ska göra är fortfarande oklart, förutom att bada då.

Ha en bra dag! Nu ska jag städa undan det som blev lämnat igår.

Postat av: miahmariah

Jag skulle betala lite lån, köpa en systemkamera och skänka lite pengar till lungcancerfonden.



Är allt bra idag? Blev det nåt bada?

2009-03-02 @ 14:29:13
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback