Jag har en stor längtan


Tidigare idag tog vi en promend till Pers mammas jobb för att hälsa på. Blev bjudna på både kaffe och bullar, riktigt goda och saftiga bullar. Precis som det ska vara! Dessutom har vi sålt hyllan som vi köpte på IKEA till mamma och pappa, vi fick helt enkelt inte plats med den här hemma.

Efter fikat på Lenas jobb blev det bestämt att vi skulle följa med henne på Coop efter att hon slutat klockan 14:00. Så vi gick en promenad runt området och gick sedan in på Beijers för att drömma oss bort, vilka underbara kakel där finns!

Jag längtar så fruktansvärt tills man har en så pass stor bostadsträtt som man kommer kunna stanna i trots att man kanske förökar sig, och om man flyttar kunna tjäna något på det man gjort. Som i så fall ska göras om till ett palats (nästan). Ge mig ett jobb och gör detta möjligt! Det kan inte finnas någon gud. Och om han nu finns vill han då i alla fall inte mig väl.


Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Håller med om den JA TACK!:)

Okej, jo men kansek ha två uppsättningar av olika serviser och variera:) eller byta ut de när man tröttnat, de var inte så dyra trots allt:)

2009-01-30 @ 16:40:28
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

hehe jag är helt panikslagen vi ska juh inreda vår nya 2,5:a och jag vet inte vart jags ka börja eller hur det ska se ut eller vara haha! Men jag lääängtar!



Ja men precis:) Byta ut efter humör elle rkanske efter årstid:)

2009-01-30 @ 16:44:29
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Ojoj det där badkaret var inte tråkigt! GIVE ME!!



Ja jag hoppas det funkar=) I helgen ska jag & Nils till Lycksele och hälsa på min mormor. Vi åker imorn bitti:)

Vad ska du hitta på då?

2009-01-30 @ 21:28:14
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Nathalie

gud va snyggt :)

2009-01-31 @ 22:01:29
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback