Twilight och Barack Obama


Håller på att se Twilight för första gången (förlåt Elin, men jag kunde inte bärga mig längre), har suttit som limmad framför filmen. Jäklar så bra den är! Per däremot bestämde sig för att vänta tills man kan ladda hem den i bättre kvalité. Har däremot pausat den för tillfället, Per kom på att det är nu Barack Obama ska installeras som president i USA. Även det måste ju ses. Men måste ju säga att jag längtar tills jag kan playa filmen igen.


Annars då? Ska söka jobb som en idiot, pallar verkligen inte bara sitta längre. Im going crazy! Snälla gode gud, säg att jag behövs någonstans. Vart som helst! Jag är inte kräsen, och är så desperat att jag skulle kunna jobba utan lön. Typ. Nemen, you get it. Vet ni något ställe som behöver arbetskraft? Var inte sen på att kontakta mig i så fall.

Måste också få säga att jag varit rätt duktig. Har inte brytit mina nyårslöften (rökningen och godislöftet) fortfarande, och jag tror inte heller jag kommer göra det. Är inte det minsta sugen på nåt utav det. Mähä.

Postat av: Maria.H

åååååååååå han är ju så snygg i Twilight:D:D:D

2009-01-21 @ 00:42:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback