Mina nyårslöften


Hade inga nyårslöften förra året, men inför 2009 är det andra bullar.

  • Jag har, tillsammans med Ellen, som nyårslöfte att inte äta godis, chips etc. endast popcorn och tuggummi är tillåtet.
  • Jag ska ta körkortet detta år.
  • Jag ska inte röka, överhuvudtaget.
  • Jag ska skaffa ett jobb.
Dessa löften tror jag inte blir några problem att hålla. Eller, jo.. Kanske att avstå från godis osv i 365 långa dagar. Men jag tror bara det blir ett problem till en början, efter ett tag blir det nog mer som en vana. Ska i alla fall göra det jag kan för att hålla det, annars blir jag 200:- fattigare. Inte för att det är så farligt mycket pengar, men det skulle kännas jäkligt bra att ha godsaker redo inför nästa nyår. Efter att inte ha ätit dillchips med vitlöksdipp på ett år.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback