En jävla start på dagen -.-


Idag är ingen bra dag. Ungefär en vecka i månaden har alla tjejer rätt att tycka synd om sig själva, så nu tycker jag synd om mig själv. Åååh vad jag önskar att man slapp detta, livet är tammefan inte rättvist! Varför ska tjejerna måsta gå igenom så jävla många painful saker? Det enda jag kan glädjas åt mitt i detta är att jag vet att karlarna inte klarat av detta living hell.

Ikväll ska jag träffa min älskade Jesicca. FIFAN vad jag har saknat henne! Vet inte riktigt vad vi ska göra av kvällen, men den kan inte bli annat är underbart när jag får dela den med henne.

Föresten så hjälpte just min Ipren, thank god. Jag lever igen!


Älskar dig Per            
min nyfunna prince charming


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback