Dessa rubriker... Jag har ingen fantasi idag!


Helluuuuu! Idag har vi fått mycket gjort. Har bland annat fått upp tavlan i sovrummet, hyllan och lampan i vardagsrummet tack vare hjälpen från Pers pappa. Mamma, Elise och Louise kom också förbi, mamma skulle betala räkningarna hemma hos oss eftersom deras dator kastat in handduken. När allt detta var gjort åkte vi med mamma till Ursviken där jag sedan hjälpte henne med maten, spaghetti och köttfärssås, sedan gick jag och hon på bio medans Per umgicks med Ellen. Vi såg Australia i Skelleftehamn, fruktansvärt givande och bra film. Nu sitter vi i soffan hemma hos mammpapp och ser på nåt värdelöst program och ska snart gå och lägga oss, vi ska sova över här eftersom imorgon ska jag till tandläkaren och borra mitt sista hål. Jisses så nervös jag är, men... Vad ger det? Måste ju hur som helst göra det. Aja, godnatt på er i alla fall :*

Föresten, visst blev designen bra? Jag är grymt nöjd, denna kommer jag ha kvar ett bra tag.
Tack Pälskling <3


Postat av: Lena

Din karl måste typ göra min design också, han var ju king!

2009-01-25 @ 23:51:14
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Jag tycker di ska vara hel nöjd med din design!:) Gjorde du den själv den här gången?=)

Tok fin iaf!!



Vad kul att höra att det går framåt! Men sen är hon ju en hona och dom är alltid svårare.

Vad bra att mina tips funkar!!:D

2009-01-26 @ 06:58:35
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det blev jättefint =)

2009-01-26 @ 08:05:18
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback