Återställd


Nu har jag återställt min design till en utav orginaldesignerna som ni kan se, är så otroligt less på att den blir "sne" för er som läser den i Explorer. Var tvungen att göra såhär och börja om från början. Jag och Per ska tillsammans ikväll försöka få ordning på detta, men först ska vi på Willys med hans mamma och handla lite nödvändigheter.

Tittut!


Till den som kommenterat anonymt på detta inlägg tänkte jag passa på att förklara att vi presenterade oss för varandra. Så nej, jag hälsade inte på mig själv och det gjorde inte han heller.

Postat av: Micaela Enberg

Tjena tjejen!!:) Hur går det med kissen?:)

2009-01-23 @ 13:02:19
Postat av: Tomas

faan att jag inte han före ..tänkte ju inte kommentera anonymt dock :D

2009-01-25 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback