Kattmys och film


Kvällen har bestått av kattmys, jeansprovning, stuvade makaroner och simpson. Nu ska jag återigen försöka få Per att se en film med mig, mihi♥ Brukar inte vara så svårt, så jag hoppas på framgång även denna kväll. Igår såg vi "The Boy In The Striped Pyjamas", och den var underbart bra. Så himla fin, och.. Jag finner inga ord. Och man kan verkligen, v e r k l i g e n, V-E-R-K-L-I-G-E-N inte förstå hur människor har kunnat behandla andra människor på det viset. Helt insaine! Har ni inte sett den tycker jag verkligen ni ska ta er tid och göra det, du kommer inte ångra dig.

Tillbaka till det jag tänkte säga när jag kom på att jag skulle berätta om den där filmen. Ikväll vill jag också se en seriös film, gärna om andra världskriget. Tycker det väldigt intressant att se film/läsa om, men det är så jäääkla svårt att förstå att det faktiskt har varit så.. På riktigt. Människor har alltså gjort så... Och trott på... Och genomfört... På denna planet... Mina hjärnceller räker lixom inte till.

Nu till något helt annat! Några bilder från kvällen:

Werner på bild, tog några med Wella också men medans jag laddade upp dem på datan dog batteriet -suck-

(förstår inte mig på dom som fotar sin outfit vareviga dag, hur gör ni?!)

Edit: Frågade just om han ville se film med mig, och det ville han. Dags att söka upp någon sevärd.
Gotta go, pusspåer :*

Postat av: Åsa

The Boy In The Striped Pyjamas, är det en film du rekommenderar? Finns ju inte så speciellt mycket man kan göra när man är sjuk, så jag tänkte ladda upp med lite filmer. Har dock lite idètorka, so I need help! Alla tips uppskattas :D



Har dessutom gjort utmaningen på min blogg nu, tack för den :) Pusspuss!

2009-02-10 @ 09:32:11
URL: http://iawd.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Det där ser riktigt mysigt ut.



Hur är det idag då?

2009-02-10 @ 14:06:11
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

tycker att di blev så fin i håret!:)

2009-02-12 @ 11:47:04
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback