Busväder


Idag far pappa och mina småsystrar upp till farmor och farfar för att köra skoter och umgås. Vi fick följa med om vi ville/kunde, tyvärr gick inte det eftersom någon isåfall måste ta hand om våra katter hela helgen. Och det är himla svårt att få tag i någon som har tid, men det gör inte så mycket. Det kommer fler chanser.

Imorse då jag vaknade tänkte jag gå ut på en morgonpromenix, men då jag tittade ut genom fönstret ångrade jag mig snabbt. Det är ett riktigt jäkla snöoväder idag, man ser knappt ut. Hörde rykten om att det ska komma en halv meter snö till och med, så det lär väl hålla i sig. Blir förkyld bara jag tänker på det :,D Nemen, det är bra att snön kommer nu så vi kan göra bort det. Man har som blivit bortskämd denna vinter. Har varken varit så kallt eller så mycket snö.

Detta är då en bild på torget i Skellefteå, även kallad Kuken av någon konstig anledning?


Postat av: Micaela Enberg

Men toka, snö vill man ju ha:) Det hör ju till. Hellre vinter med snö än vinter utan. Hihi.

2009-02-06 @ 09:01:43
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Per Sjölin

Busväder igår. Vad sägs om morgonbus i sängen idag? ;D

Puss på stjärten!

2009-02-06 @ 11:37:41
URL: http://www.faps.se
Postat av: Morfar

Hej Tina!

Utsikten från morfars torg där finns det bara rådjur och rävar och dom där jävla ekorrarna som bara äter upp all fågelmat. Synd att du inte kunde följa med syskonen upp men du kommer väl till påsk.



hälsningar morfar.

2009-02-08 @ 11:21:44
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback